Ilmainen toimitus yli 60 € tilauksissa

Tilausehdot

MAKSUNVÄLITYS

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj,
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2 Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

ALENNUSKUPONGIT JA LAHJAKORTIT

Voimassaolevan alennuskupongin ja lahjakortin koodin voit syöttää ostoskorissa kohtaan “Anna kuponkikoodi”. Syötä koodi kokonaisuudessaan ja valitse “Lunasta kuponki”. Alennus päivittyy ostoskorisi loppusummaan.

POSTITUSTAVAT 

Ennen kello 14.30 tehdyt tilaukset postitetaan yleensä saman päivän aikana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Postiluukusta mahtuvan paketin saat käsiisi Postin harventuneen kirjepostin toimituksien vuoksi noin viikon sisällä, (joskus menee parikin viikkoa). Kun teet tilauksen, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi, jossa näkyy kaikki tilaamasi tuotteet ja hinnat. Joskus viesti kuitenkin sujahtaa roskapostikansioon, joten käy myös siellä tarkastamassa, jos viestiä ei kuulu. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveroprosentin (24%). Toimitamme tällä hetkellä vain Suomeen.

Toimitus kirjeenä kotiin tai nouto omasta Postista

Pienemmät, alle 200g painavat, tilaukset toimitetaan kirjeenä kotiin (Hinta 4,90). Huomaathan, että kirjetoimituksissa ei ole seurantamahdollisuutta. Tilauksen saat käsiisi monesti jo muutamassa päivässä, mutta nykyisin Postilla voi kestää kirjetoimituksessa kaksikin viikkoa (joskus enemmänkin).  

Isommat tilaukset voit noutaa omasta Postista (Hinta 6,90€). Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla Postista noudettavista pakettilähetyksistä. Voit noutaa lähetyksesi postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella Postin seurantapalvelusta. Ota henkilöllisyystodistus mukaan kun noudat lähetystä. Lähetys kuljetetaan ilmastoystävällisesti.

Nouto Postin pakettiautomaatista

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella. Lähetys kuljetetaan ilmastoystävällisesti. (Hinta 4,90-6,90 riippuen paketin koosta)

Sairashuone.fi ei vastaa toimitusviiveistä, jotka ovat aiheutuneet kolmansista osapuolista (kuten esimerkiksi Posti).  Posti säilyttää paketteja kaksi kalenteriviikkoa (Postin pakettiautomaatissa vain 7 vrk!), jonka jälkeen noutamaton paketti palautetaan lähettäjälle.

Mikäli sinulla tulee kysyttävää tai epäselvyyksiä Postin toimituksista, ota yhteyttä Postin asiakaspalveluun 0200 71000 ma-pe klo 8-20 la klo 9-14. 

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

On ihan oikein olla myös tyytymätön tilaamaansa tuotteeseen! Sinulla on oikeus palauttaa tuotteet maksuttomana asiakaspalautuksena 30 vuorokauden kuluessa syytä ilmoittamatta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. MRSA, VRE, ESBL sun muita kirjainyhdistelmäbakteereita emme halua palautuksiimme, joten kokeile vastaanottamiasi tuotteita kaukana potilastyöstä. Palautusoikeus ei koske hygienia-, alennus-, tilaus- tai yksilöityjä tuotteita (Tukisukkia emme voi kokeilun jälkeen enää vaihtaa, sillä ne lasketaan hygieniatuotteiksi).

Palauttaminen on maksutonta, kun toimit näiden ohjeiden mukaan.

  1. OLE ENSIN MEIHIN YHTEYDESSÄ LAITTAMALLA SÄHKÖPOSTIA OSOITTEESEEN kauppa@sairashuone.fi! Postin palautuksien palautuminen meille asti kestää niin kauan, että kärsivällisyys on koetuksella ja laskut ehtivät erääntyä useasti ennen kuin me muuten tiedämme palautuksesta.  
  2. Saat meiltä palautusohjeet sähköpostilla
  3. Kun olet toiminut kohdan 1. mukaan, täytä lähetyslistaan palautuksen syy, niin voimme viestiä siitä eteenpäin tuotteen valmistajalle tai huomioida palautteesi valikoimaa suunnitellessamme.
  4. Pakkaa palautettavat tuotteet niin, että ne eivät kärsi kuljetuksessa.
  5. Vie palautettavat tuotteet pakattuna lähimpään Postiin.

Palauttamasi tuotteen summa palautetaan sinulle  1-3 pankkipäivän sisällä, kun palautuksesi on vastaanotettu. Palautamme sinulle kaikki sinulta saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, jos olet valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 7 päivän kuluttua palautettavan tuotteen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa ja joka tapauksessa siten, että sinulle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.  

JOS HALUAT VAIHTAA TUOTTEEN TOISEEN

ilmoitathan siitä aina ensin asiakaspalveluumme kauppa@sairashuone.fi lisäohjeita saadaksesi (voihan olla, ettei haluamaasi tuotetta ole enää varastossa, jolloin on sovittava tuotteen vaihdosta tai kaupan purkamisesta). Palauta vaihtamasi tuote yllä olevan ohjeen mukaisesti. Kun olemme vastaanottaneet vaihdettavan tuotteen, lähetämme uuden tuotteen sinulle.

Ennen kuin lähetät palautuksen meille, niin tarkasta seuraavat kohdat:

  • Olet ollut meihin ensin yhteydessä! 
  • Saat meiltä palautusohjeet sähköpostilla
  • Palautettavat tuotteet ovat täysin puhtaat ja käyttämättömät
  • Täytä lähetyslistaan palauttamisen syy
  • Pakkaa tavarat postin kestävään pakettiin
  • Vie paketti Postiin

VIALLINEN TUOTE

On meille hirmu tärkeää, että olet tyytyväinen ostoksiisi. Jos huomaat tuotteen olevan viallinen tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ole yhteydessä meihin sähköpostilla kauppa@sairashuone.fi, jotta voimme pikaisesti sopia takuuvaihdon. Asiasi käsittelyä nopeuttaa jos osaat heti kertoa tilausnumerosi ja tilauspäivän – nämä tiedot löydät sähköpostina tai tuotteiden mukana saapuneesta tilausvahvistuksesta. Jos et itse ole ostanut tuotteita (esimerkiksi kimppatilaus tai lahja), kerro meille, kenen nimellä tilaus on tehty. Liitä mukaan kuvaus viasta ja mielellään myös valokuva viallisesta tuotteesta. Kännykkäkameralla otettu  “hutaistu” kuva riittää mainiosti. 

ONGELMATAPAUKSISSA

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.  Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan ( www.kuluttajaneuvonta.fi ).

LUNASTAMATON PAKETTI 

Lunastamaton paketti ei ole yhtä kuin asiakaspalautus. Jos et nouda pakettiasi Postin muistutuksista huolimatta ja se palautuu lunastamattomana meille, pidätämme oikeuden olla lähettämättä uusia tilauksia. Yhteydenoton jälkeen voimme lähettää paketin toistamiseen tilaajalle, mutta tällöin veloitamme 5 € lisäpostituskustannuksista.